Тибетска рецепта с чесън

350 гр. чесън се почиства и се счуква в дървено хаванче с дървено чукало.Слага се в буркан и се залива с 200 мл. чист спирт.Затваря се и се съхранява на хладно и тъмно 10 дни.На 10 ден се прецежда и течността престоява на тъмно още 3 дни.
Пие се 10 минути преди хранене в 50 мл непреварено студено мляко по схемата:
1-и ден: закуска – 1 капка; обед – 2 капки; вечеря – 3 капки
2-и ден: закуска- 4 капки; обед – 5; вечеря – 6
3-и ден: закуска – 7 капки; обед – 8; вечеря – 9
4-и ден: закуска – 10 капки; обед – 11; вечеря – 12
5-и ден: закуска – 13 капки; обед – 14; вечеря – 15
6-и ден: закуска – 15 капки; обед – 14; вечеря – 13
7-и ден: закуска – 12 капки; обед – 11; вечеря – 10
8-и ден: закуска – 9; обед – 8; вечеря – 7
9-и ден: закуска – 6; обед – 5; вечеря – 4
10-и ден: закуска – 3; обед – 2; вечеря – 1
11-и ден:закуска -15; обед – 25 ; вечеря -25
12-и ден:закуска – 25;обед – 25 ; вечеря – 25

РЕЗУЛТАТИТЕ СА НЕОЧАКВАНО ДОБРИ:Организма се изчиства от излишните мазнини.Подобрява се обмяната на веществата.Кръвното налягане се нормализира само за 5-6 дни.ТУМОРИТЕ се стопяват,често изчезват.Кръвоснабдяването на сърдечния мускул се нормализира.Бързо се подобрява слединфарктно състояние на болните.Артритите се успокояват,костните болки също,слухът и зрението се подобряват.Лекува гастрит и колики.

На доста места четох , че може да се продължи и повече дни като се пие като дванадесетия ден до свършване на течността.
Но ако по време на приема почувствате дискомфорт или се обостри някое хроническо заболяване, ще се наложи да прекратите подмладяването и да се обърнете към лекар.

Ето го и резултатът при мен:

10042009001Още 3 дни на тъмно и е готово. Тази рецепта я намерих случайно, но ми се стори интересна поради многото неща, които съм прочел за чесъна в литературата за народната медицина. Ще видим какъв ще е ефектът.

103 мнения за “Тибетска рецепта с чесън

  1. Здравейте, аз също смятам да пробвам тази рецепта. При мен сместта доби зеленикав цвят, може би защото не я бях затворила плътно, а с обикновена капачка… Има ли наистина положителен ефект? Днес тъкмо я почвам се интересувам от повечко информация от някой, който лично я е пробвал :)

  2. Рецептата е публикувана и в книгата Съкровищата на тибетските манастири,ИК ИНТЕРВЮ ПРЕС,София, 2000,стр.441-442, на акад.Востоков.

  3. Здравейте. Аз съм на 62 години. Преди 10 години приложих тази рецепта и мога да кажа, че действително резултатът е удивителен. Не изведнъж, а постепенно смъкнах 10 кг от теглото си и досега не съм ги променила – 62-63 кг. Познатите ми подозираха, че прилагам диети, гимнастики, а няки мислеха, че страдам от болест, която води до отслабване.Вярно продължава няколко месеца, но си заслужава. Дори мисля пролетта да я повторя.
    Да споделя ме првокира днешното предаване „На кафе“, в което актрисата Таня Димитрва спомена, че също е приложила рецептата и е много доволна.

  4. Здравейте и от мен Росица.Мен също интригува това,което сподели Таня Димитрова в предаването на Гала и ме замисля и аз да я направя.Искам само да те помоля,да ми споделиш начина на приемане и срока.Предварително благодаря и ви желая много здраве и спокойствие!

  5. Здравейте дами аз също гледах предаването на Гала и чух за тази рецепта искам да попитам наистинали сваля кг,Пробвала съм какво ли не какви ли не диети но нищо свалях и после пак ги качвах ,,,,,

  6. здравейте и аз гледах предаването и реших да се поровя но едно неразбирам отворих 7 блога с тази рецепта и винаги има лека разлика в изпълнението на рецептата на коя да се доверя бих опитала. имам изстръпване на пръстите на ръцете сякаш имам хиляди иглички в тях ако я изпробвам се надявам да ми помогне не само за пръстите ми а и за самочуствието ми всеки има нуйда от това :)

  7. zdraveite az sa6to go gledah zaintriguvame tova 4e kaza 4e se lekuvat stavni i kostni bolki taikato maikami strada ot krast mislq da q posavetvam da q izprobva az sa6to 6te q priloja varhu sebesi za da podobra fizi4eskoto si sastoqnie

  8. zdraveite iskam da vi popitam tui kato i az se zainteresovah za tazi recepta za tibetckata s 4esan ot NA Kafe s Gala dali mogat da q priemat i maiki kurma4k?blagodarq vi predvaritelno.

  9. Здравейте изкам да попитам след като се изпие дадената доза след колко време може да се повтори.

  10. zdraveite i az se zapalih po tazi recepta za6toto skoro rodih i imam nujda da sm1kna kilogrami no iskam da pitam k1rma4ka s1m i moga li a q prilagam

  11. До всички дами, които желаят да смъкнат килограми!
    Рецептата на Васко:
    1.Сервирайте си закуската
    2.Махате 1/3 от това , което сте си сервирали
    На обяд и на вечеря процедурата се повтаря.Изхвърлете от менюто си захарните изделия,подсладените и газирани напитки.Приема на чешмяна вода трябва да бъди 30мл/кг. тегло Успеха е гарантиран! Ако запазите режима такъв няма да има йо-йо ефект.Успех!

  12. Здравейте !!!
    Към Росица – Понеже споменахте,че продължава няколко месеца…значи не е само за 12 дни,както е дадено по схемата…Това означава,че продължавате да пиете и след това,така ли ? И по 25 капки ли докато свършат ??? И последен въпрос :-) Капките в хладилник ли ги съхранявате през цялото време ?Днес ми беше първия ден :-) Утре започвам с 4 капки :-))

  13. Працедурата се повтаря след 5 години, минимум.!!! Причината е, че ускорява метаболизма доста. И тайната е именно в схемата на пиене. Лекува и предпазва от доста болести. В нета има доста информация за тази вълшебна рецепта.
    Успех на всички!

  14. Здравейте отново !!!
    Днес ми е 6 ден и почвам обратния прием на капките /тоест намалят/.
    Въпросът ми е “ – Какво да правя след 12 ден ??? “
    Да спирам или да ги продължавам по 25 капки,докато свършат ???Моля,който е наясно – нека отговори !!!
    БЛАГОДАРЯ ВИ !!!

  15. Продължавате по 25 капки, 3 пъти дневно, докато не свършат, стига да нямате оплаквания.
    Как се чувствате, споделете? Как са на вкус, когато капките са по повече, как сте с болежките и теглото…макар за едното да е рано?
    Аз съм в началото, но я знам от години и съм я давала на познати, а аз самата не я бях правила.
    Ще се радвам да споделите как е при Вас.

  16. Никакви промени не са настъпили – чувствам се добре :-) А тинктурата я приготвих по същия начин : 350 гр./чисто/ счукан чесън,залях с 200 мл.чист спирт.И престоя от 10 и после от 3 дни спазих…И сега пия капките по описаната схема…Очаквам чудото да се случи :-))

  17. Здравейте, направих всичко както е описано по рецептата, но моята течност придоби зеленикъв отенък. От какво се е получило и може ли да пия капките така? Четох също, че помага при гастрит и язва, някой оплаквал ли се е от болки в стомаха по време на приема на капките?
    Благодаря ви.

  18. В 50 мл.прясно мляко -15 капки … не е чак толкова зле – не се плашете :-) Пия го на 3-4 големи глътки,после малко сокче и готово.Аз вече слязох на 13,а утре денят ми ще започне с 12 капки и така…Моята тинктура е с жълт цвят Нин…
    Успех на всички !!!

  19. az su6to sum gi napravila ….i iskam da popitam moq sin e na 6 godinki mnogo iskam mu davam i na nego ………dali moje.toi ima otklu4ena alergiq,4etoh nqkude 4e i za tova pomaga.molq vi ako nqkoi e naqsno dali moga da mu davam da spodeli.blagodarq vi predvaritelno

  20. Вижте какво намерих в нета! Още една рецепта за изчистване на организма и нормализеране на обмяната.
    Въпросът ми е, след като и тя се прави през минимум 5 години, дали между различните рецепти може да се изчака по-малко от 5 години???
    Според мен би трябвало, независимо коя от двете се ползва, да се изчака това време.
    Чудно ми е коя от двете рецепти е по-ефикасна? Някой пробвал ли е тази?
    Пускам пейст от един здравен сайт, но го намерих на доста места.

    Тибетска рецепта за младост
    Рецептата е намерена в тибетски манастир, написана на глинена плочка през VI век преди новата ера.

    Вземат се по 100 гр. – лайка, жълт кантарион, имортела, брезови пъпки.

    Смесват се. Вечер се взема 1 ч.л. от сместа и се залива с 250 мл. вряла вода.

    Престоява 20 мин., прецежда се, но не през метална цедка!

    Подслажда се с 1ч.л. мед и се изпива, след което не се яде и не се пие.

    Тази процедура се прави преди лягане.

    Сутринта всичко се прави отново, като чаят се изпива 15 минути преди закуска.

    Процедурата се изпълнява ежедневно, докато сместа от билките свърши.

    Лечението се повтаря след 5 години.

  21. Здравейте !
    Искам да започна рецептата ,но няма ли да се вмириша на чесън.Ходя на работа и много се притеснявам да не „ухая“.
    моля ,който я е пил да сподели.
    Виолета

  22. Въобще не се притеснявайте !!! Млякото си върши работата…Нали капките се слагат в прясно мляко ? В не пълна кафена чаша – сипвам си пр.мляко,капя си колкото капки трябва и готово :-) Пийте и не се притеснявайте !!!

  23. Здравейте! Със сестра ми направихме капките и вече четири дена ги пием.Искам да попитам някой може ли да каже за сваляне на теглото,колко килограма,за какво време…. Какво е усещането да пиете по 25 капки?

  24. Denitsa zdraveite veche 8den pia kapkite ne sam namerila nikakva razlika nito v kg nito v drugo! Nadiavam se promeni da nastapiat po kasno. A i mi se poluchi mnogo technost sigurno shte mi stigne za 6 meseza

  25. Здравейте !Интересува ме трябва ли да се разклащат капките преди употреба?

  26. И аз ги разклащам преди употреба, а от днес вече съм на по 25 капки ….Не е чак толкова зле…Ще го преживеем :-))

  27. след колко време идва ефекта на отслабване?Трябва ли да се ограничавам по време на приема на капките ?

  28. какъв е смисъла да разклащате капките, след като им трябва 3 дни , за да се утаят???? Аз вече ги пия половин месец свалих 2 кг. и не ухая на чесън , въпреки че съм постоянно сред хора!!

  29. Аз също пия капките .Днес съм на 25.Имах ставни болки,които определено намаляха.За килограмите-не съм забелязала ,но си мисля,че ще се случва във времето/надявам се/.Чувствам се добре,поне за сега.Продължавам!

  30. Haide momi4eta i az dnes pretsadih 4esana i sled dva dni po4vam da piq kapkite .Mo raztvor e zelen no se nadqvam da e normalno. Edinstvenoto mi pritesnenie otnosno moite kapki e v tova 4e ne mojah da s4ukam mnogo dobre 4esano no se nadqvam da ne e golqm problem. Moite o4akvaniq sa za svalqne na 4-5 kilograma . Da vidim……. 6te pi6a sled sedmitsa.
    Uspeh na vsi4ki

  31. РАЗКЛАЩАТ СЕ!!! Ако чесъна е китайски,позеленяват.Не се притеснявайте от цвета.Моля някой да сподели колко време се пият. Благодаря!

  32. Здравейте,искам да попитам дали мога да взимам капките,като приемам и лекарства за кръвно налягане и холестерол.Капките в момента престояват.

  33. Родителите ми също пият лекарства за високо кръвно, а пият извлека вече месец. Проблем няма. Все пак това е природно лечение най-подходящо за някои костно-ставни и сърдечно-съдови заболявания. Високото кръвно се повлиява добре от чесновите капки, но е въпрос на време и състояние на организма. Прочистват се шлаките, съответно кръвоносните съдове и лимфата, стабилизира се кръвното налягане, а оттам и целия ритъм на организма.
    Ако не ви помогнат, определено няма да навредят. спокойно си ги пийте!
    Успех!

  34. Юлия, капките се пият по схема до свършването им по схемата по-горе.
    Ако нямаш възможност или не ти се прави толкова дълго е желателно поне 12-те дни да следваш схемата.
    Но, колкото повече, толкова по-добре ще очистите организма си и ще режулирате обмяна на веществата.

  35. Az iskam da spodelq 4e su6to gi piq ve4e sum na 3 po 25 vseki den ponqkoga mi se vie svqt nai veroqtno e ot kruvnoto nalqgane.davah gi i na si
    na si (6g)do 12 den i sprqh,toi be6e leko zakruglen,no naistina leko ,sled kato sprqhme priema zabelqzah 4e vidimo otslabna i nqma apetit…malko se pritesnqvam 4esno kazano no si mislq 4e si e pre4istil organizma .nakoi moje li da komentira lo6o li sum postupila kato sum davala i na nego ili nqma problem…predvaritelno blagodarq.

  36. Здравейте ! И моят извлек е зелен – от китайски чесън ! Дали не е пълен с нитрати … След трите дни течността стана кафява , а на дъното има малко зелена утайка .Страх ме е да го разбърквам . Какво ще ме посъветвате …Може ли по време на приемането на капките да се приема някакъв алкохол – според мен сигурно , все пак това са 2-3 месеца ,но чакам отговор от Вас…

  37. Аз също гледах Таня Димитрова при Гала и направих капките с чесън и спирт.Вече стигнах до 15 и съм на обратното броене- на 10 капки.Не са неприятни с млякото и не мириша на чесън /казват моите близки/.След едноседмичия прием ми се повлия отделителната система.От мен се източиха невероятни количества течност.Олекнах с 2 кг,макар че пия по 2 литра вода на ден/както обикновено/.Имах болки в уретрата, но след консултация с доктор се оказа, че изхвърлям песъчинки от бъбреците.С нетърпение чакам и други сигнали от организма си.

  38. Zdraveite mili hora ! I az ve4e 10 dni piq kapkite sega sam na 2 dni ot kraq na shemata t.e i da si priznaq po4nah da se razo4arovam za6toto o4akvaniqta mi bqha da smakna nqkoe kiltse no ne sam mradnala. moje bi e6ekta nastapva po kasno no az naistina se nadqvah da zabeleja pone nqkakav priznak na deistvie v na4aloto no………za sega ni6to. pone ne moga da se opla4a ot nqkakav diskomfort po vreme na priema 4uvstvam se otli4no. nqkade bqh 4ela 4e namalqt apetito no pri men ne se slu4va hapvam si kakto i predi da po4na da gi piq. silno se nadqvam da otslabna pone 2-3 kiltsa moje bi kato zapo4na priema po 25 tri pati na den 6te se polu4i ne6to DANO DANO da ima rezultat. uspeh na vsi4ki koito sa se zahvanali da gi piqt s nadejda da oblek4at nqkoq bolejka ili da svalqt kilogrami. kato izkaram i sedmitsa na 3*25 6te pi6a otnovo dano do togava da ima nqkva promqna v polojitelen aspekt.

  39. Здравейте !!!
    Пия капките от 25.01.12 г. Освен,че се чувствам добре…друга промяна няма.Но имам въпрос най-вече към Хелън . Целта е да се изпият чесновите капки или взаимодействието им с прясното мляко го прави ефикасно ??? Защото през два дни купувам кутия по 1 л.пр.мляко,която за два дни се разваля,а аз за два дни съм изпила 600мл….и отново отивам до магазина,и след два дни пак…и пак…а всъщност мляко имам,но то вече не е годно /мирише/ :-( Ако може с кисело мляко,айрян,компот,сок или друга течност – моля кажете !!!
    Благодаря !!!

  40. Svetla do kolkoto znam az ot tova koeto 4etoh iz forumite prsnoto mlqko e samo za da ubie mirizmata na 4esana. ima li pri teb nqkakav efekt na otslabvane otkakto pie6 kapkite az ot 3 dni po4nah 3* 25 no pri men nqma nikakav efekt na otslabvane ne sam mradnala. na posledak imam leko glavobolie no ne sam sigurna dali e ot kapkite ili ot naprejenie ina4e ne sam zabelqzala ni6to drugo . uspeh s tvoq kurs na le4enie.

  41. Ваня,чувствам се отлично,нямам главоболие,всичко е ОК !!! Но за кг….не съм мръднала … Надявам се по-късно и това да стане. От два дни вече пия капките със айрян,че ми писна да хвърлям прясно мляко.На 25.02.ще стане един месец откак ги пия…Супер съм :-)

  42. Светле, аз също мисля, че млякото е с цел ебиване на острата миризма на самия чесън. Мисля, че можеш да си ги пиеш дори и само с вода, ако ти харесва и ако не ти дразнят стомаха. Всъщност мисля, че е дадена рецептата с прясно мляко, защото най-малко се дразни лиганицата на стомаха.
    Аз пък имах в първите дни неразположения и повишаване на апетита, сега съм 10-и ден и като че ли ми намаля апетита, но пък зикъла ми дойде доста рано, с 10-ина дни позрани.
    По това разбирам, че капките действат, дано така ми забързат и обмяната.

  43. Благодаря ти Хелън !!! От вчера пия капките с айрянче и е супер :-) Дано не е пагубно,че не ги приемам с прясно мляко…

  44. Добро утро,прочетох всичките коментари,но не разбрах позледно да разбърквам ли бурканчето преди употреба.Благодаря!

  45. И аз не разбрах и не го разбърквам . Все пак знаем за другите течности , че утайката се изхвърля !…Наистина , някой ако знае , нека да сподели !

  46. Аз първоначално мислех, че трябва да го разбърквам с цел да не губя нищо, но след като видях какво количество стана, не го разбърквам, защото е толкова много, че и без бъркане ще ми стигне за 4-5 месеца.
    Така, че по-добре да пия чистата тинктура.

  47. Пия капките вече 25 дена.Чувствам се много добре,засили ми се имунната система.В началото на зимата се разболявах доста често,но сега съм добре.Сякаш ми дойде прилив на енергия.От много години страдах от пародонтоза с постоянно кървене на венците,но сега вече нямам такива проблеми.И при мене също месечния цикъл също дойде по-рано,но премина по безболезнено от преди.Нормализира ми се кръвното налягане.Искам да попитам дали рецептата може да се прилага при болни от паркинсон?Благодаря предварително!

  48. Здравейте ,аз започнах да пия капките от 1.02.Вече пия по 25капки три пъти дневно.Относно килограмите-не съм ги намалила,леко като че ли апетита ми намаля,ставни болки също намаляха,но определено имунната система се засили.Мъчи се да ме хваща грип ,но само един ден се разсополивих и толкоз.Но съм решила да пия капките докрай, дано ефекта с килограмите дойде.Като гледам за един месец колко съм изпила ще имам може би за още 2-3 месеца. Разтвора трябва да се разклаща защото отгоре е спирта,който е по лек , а екстрата от чесън , който лекува остава на дъното.Аз отначало също не го разклащах ,но като ми обясниха има логика и затова го разклащайте.Прясното мляко е само да убие миризмата ,така че и с друга течност може да се пие стига после да не ви мирише , но не без течност защото дразни стомаха чесъна.Който е с ниско кръвно може да има леко главоболие или замайване пийте повече вода и всичко се оправя.

  49. Zdraveite otnovo , az za sega nqmam problemi s tsikala no piq protivoza4ata4ni moje bi zatova kapkite ne mu vliaqt. A za glavobolieto…..kato se zamisla moje bi naistina e zaradi niskoto kravno, poneje az po printsip nqmah problemi s kravnoto i moje bi ot 4esana da mi pada leko. 6to se otnasq do apetita……kato 4ovek koito ne raboti i po tsql den se 4udi kvo da hrupa….ne mi se e ponijil hapvam si porqda4no da ne kaja 4e po tsql den dav4a ne6to soletki biskvitki 4ips slan4ogled……ujas a posle 4akam edni kapki da opravat vsi4ko i da otslabna…..qsno e 4e nqma da stane taka. na vsi4koto otgore i pu6a…..sramota sq kato se zamisla iznikva vaprosa “ za kakvo vaob6te gi piq tiq kapki?“ horata gi piqt ako ne za drugo to pone za pro4istvane ama pri men kak da stane kato pu6a kato kumin? kakto i da e . 6to se otnasq za koli4estvoto na raztvora izpolzvah 200ml spirt za da zaleq 350g 4esan sled precejdaneto polu4ih okolo 150 ml raztvor a do sega sled okolo mesets piene na kapkite sam izpila edva 25ml……kakto gledam s tempoto koeto se dvija 6te si gi piq kapkite tsqla godina. vse pak sam uporita i sam re6ena da gi izpiq do poslednata kapka. Za sega tolkova.I uspeh na vsi4ki

  50. Здравейте, от 10 дни пия по 25 капки, чувствам се отлично, с много енергия, без кафе, с 2 л. вода на ден.Най-хубавото , с което мога да се похваля е, че ми намаля вълчия глад.Засищам се с много по-малко количество храна.От няколко дни смених прясното мляко с айрянче.От около десетина дни нямам ужасните киселини от стомаха и жлъчката.Също и ставните болки не ми напомнят за себе си.Удовлетворена съм, че направих тибетската рецепта с чесън и че я направих срещу пролетта – сезонът, в който най-лесно човек се преборва с вредните навици и килограми, ако им обяви война.Благодарна съм на Таня Димитрова и на Гала

  51. Здравейте,ние със съпруга ми го пием вече 14 дни.Аз все още не съм усетила никаква промяна , но съпруга ми твърди,че вече не го боли кръста или по-точно – много леко, а повярвайте оплакна се от момче, след като е тренирал дълго борба.В килограмите мисля,че все още не сме постигнали резултат,но се надявам да дойде.

  52. Здравей те,искам да споделя че пих тези капки около месец и половина.Когато започнах с 25 капки ми ставаше лошо гадеше ми се и се оказа че кръвното ми беше много ниско и се доближаваха границите. Започнах да ги пия за да отслабна,но за съжаление имах страшен апетит и качих ,цикъла ми дойде с 12дни по рано и въобще стана някаква обърквация.Единствено от начало ми се засили перисталтиката ,но само в началото. Пропуснаха ме няколко вируса докато го пиех. Успех на всички ,дано при вас има ефекта който търсите.

  53. zdraveite, az ve4e ne znam dali vaob6te ima nqkakav efekt ot tezi kapki. Piq gi ot na4aloto na Fevruari no……za sega nikakav efekt ne sam usetila. Nadqvah se da svalq kilogrami no ne se slu4i. Nqmam nikvi zdravoslovni problemi i nikvi bolejki pieh gi prosto za imuniteta i za svalqne na kilogramite. No sega sled blizo 40 dni piene na kapki ne samo ne sam smaknala i gram no vzeh ta hvanah i nqkav gripen virus…………..dali izob6to deistvat na ne6to tiq kapki. Mislih si 4e ako ne drugo pone virusite 6te me podminat no uvi………..Moje pak prosto na men da ne mi deistvat kapkite. vapreki vsi4ko az sam golqm inat 6te prodalja da gi piq .DA vidim kakvo 6te se slu4i. Ako ne mi pomagat pone ne mi i vredat . 4uvstvam se dobre nqmam problemi nito s kravno nito sas stomah…..Vqrno po edno vreme me nabolqva6e glavata no i tova otmina…..prodaljavam da gi piq i da se nadqvam na 4udo. uspeh na vsi4ki

  54. Вече повече от месец пия капките.Разреждам ги в по-малко мляко,не 50мл.Намаляха ставните болки.Подобри се перисталтиката.Но вируси не са ме подминали…Отключи се и някаква алергия,която не знам дали има връзка с капките.Качих близо 2кг…Но ще продължа да ги пия.Надявам се на позакъснял ефект…Явно всичко е строго индивидуално!

  55. От това „лекарство“ напълнях. Сега се чудя как да сваля килограмите :[

  56. Здравейте на всички!Доста изчетох за тази тибетска рецепта с чесън но не открих отговорите които ми бяха нужни,затова се обръщам към вас.Въпросите са ми следните:Може ли човек който приема антидеприсанти да проведе този курс на лечение?Ниското кръвно проблем ли е?Изпълних рецептата но чесънът престоя без да се изцеди 18 дена проблем ли е?Чакам вашите отговори!Предварително ви Благодаря!

  57. Чесънът смъква кръвното и не е препоръчително за хора страдащи от ниско кръвно. Ако не се прiдържате стрикто към приготовлението и резултата може да е мнoго по-различен от очакваното.Направете го наново, за да сте 100% сигурни в ефекта.

  58. Пия капките от 28.01.Имам за още месец,месец и половина.Определено не е това,което очаквах да се случи.Качих килограми,но не смея да твърдя,че е точно от тях,защото има и други причини,които водят да повишение на теглото.Изпитвам вечен глад.Значително намаляха ставните ми болки,но се получи един световъртеж и замайване/пак повтарям,че не знам дали е от тях/С две думи:Нищо особено!Но ще изкарам начинанието до край,ей така,от любопитство!Това е от мен,ще пиша пак,когато приключа.

  59. Аз ги пия от 15 .02. Имам още за няколко дни . И аз напълнях .Ставните болки са си същите ! Но…упорита съм ! Ще чакам промяна в последствие….

  60. A az zarqzah kapkite pih gi v prodaljenie na blizo 2 mesetsa i ka4ih 5 kg sq sam na limoni za da gi svalq ujas. a taka silno se nadqvah ot tezi kapki da svalq ……trqbvaha mi samo 2 kg nadolu sq stanaha 7 ……..stiga tolkova 4esan

  61. Аз свърших с капките и съм ОК! Първоначално, докато организма започне чистенето на шлаките беше зор. Главоболие, апетит…
    Сега започнах да отслабвам, но и намаля апетита ми. Аз лично ги напарвих за първи път, с цел прочистване на организма и евентуално редуциране на теглото.

    След като приключих с чесъна, дойдоха Великденските празници и бая плюскане падна, колкото и да се въздържах. Слава Богу, сега съм с 4 кг надолу. Дори и да правите диета е най-добре да я започнете на изчистен организъм. Килата падат бавно и трудно се възстановяват, но спазвам и благоприличие при храненето, де.

    На баща ми му изчезна шип в крака и се възстанови оросяването.

    Ако нямате вяра, че нещо ще подейства положително, как очаквате да се случи?!

  62. Приключих с капките на 28.05.Пих ги точно 4месеца.Резултатът е-4кг нагоре,ужасен апетит/никога не помня да е било така…/Отново се връщат ставните болки,които докато пих капките бяха отшумели.Опасявам се,че при мен просто не се получи…Не бих повторила рецептата,категорична съм!

  63. Така е …Четох , че рецептата не се повтаря няколко години .

  64. Ох, какви сте суетни повечето! Който прави рецептата с цел отслабване, се наказва с напълняване. Тя е за ЗДРАВЕ и който наистина го желае – го получава!
    Може ли да се сравнява желанието на болен от рак или на някого с високо кръвно (застрашен от инсулт) да се излекува с това на някой, който е решил да свали няколко килограма?
    Пише, че изчиства излишните мазнини от организма, така че явно нямате такива, щом не сте отслабнали.
    Аз пих капките точно един месец (целия март), но ми стана невъзможно да продължа, защото много пътувах и нямаше как да ги разнасям по жегите. Ще си ги допия до края на годината.
    Повярвайте ми, на такива атмосферни условия издържах след това без дори да настина, а миналата година поне два пъти се разболях за същия период. Климатици в автобуса, духащи във врата ми по цял ден, рязка промяна като сляза от него и се появя на 40-градусови жеги,течения, дъждове, мокри крака…
    А след като си направих изследване на кръвта, т.н. кръвна картина, се оказа, че холестеролът ми е минимален и въобще всички други показатели са в норма. Не твърдя, че е от рецептата, но тя може да е допринесла малко за това.

    Бъдете живи и здрави, разпространявайте знанията си и пишете грамотно на български език! :)

  65. Какво би се случило ако се употреби след една година.Пих тази рецепта и изследванията ми бяха в норма.След година и половина холестирола ми е отново висок.Дали мода я повторя.?

  66. Някъде бях чела ,че се повтаря след 5 години , но нека и друг да потвърди !

  67. Здравейте! Много се радвам, че ви намерих, този форум и менията на всички вас за тибетската рецепта с чесън. Искам да попитам, не става въпрос за мен, а за една приятелка, която има много стари заболявания. Тя пие много лекарства, а аз искам да и предложа рецептата, защото съм сигурна, че ще и помогне. Само ме притеснява приема на лекарства. Въпросът ми е, може ли тя да направи тибетската рецепта с чесън, при положение, че пие лекарства за високо кръвно, сърце и не помня още какво. Може ли да се прилага лечението, без да се спират лекарствата? Ще бъда благодарна, на всеки, който знае и е пробвал това. Благодаря ви!

  68. Здравейте, имам капки, които са направени през август, прецедени в стъклен буркан в черна торба. Въпроса ми е, мога ли да ги ползвам сега ?

  69. Здравейте, преди 1 година пих капките и бях супер,свалих близо 8 кг,, чувствах се много добре ,въпреки че съм с ниско кръвно през периода в който пиех капките нямах главоболие, имах ставен проблем след 15-20 ден просто изчезна,засили се имунната ми система. Страшно много съм доволна искам сега отново да ги повторя. Но пише да се повтори след 5 годни. Може ли някой да ми даде обяснение защо след 5 години- няма никаква химия в капките, попитах в аптека- защото има и готов продукт- пак са тибетски капки с чесън и също не успяха да ми отговорят защо след 5 години. при положение че има сама чесън и спирт. Ще Ви бъда благодарна да споделите.

  70. Здравейте!Пих капките от юни месец м.г. 2012.Страдам от ревматоиден артрит,лека хипертония и малко килограми около 2-3 над нормата.След като изпих капките включително и продължителността докато свършат всичките,почуствах че отслабвам,мислех,че е от лятото ,но килограмите стигваха до минус 4-5,това не най важното спрях да пия хапчета за хипертония,а болките в ставите ми намаляха.С една дума чувствах се много добре.Сега въпросът ми е мога ли повторя всичко това тази пролет през 2013,независимо от това,че по рецепта ,повторението е след 5 години.Ще ви бъда много благодарна,ако някой може да ми даде компетентен отговор.

  71. Eй, че неразбрани хора! След като е казано, че се повтаря след 5 години, защо питате дали може да се повтори след една?!? От лакомия ли, от глупост ли..
    Все да нарушите правилата. Така сте и с всичко останало..

  72. Здравейте мили дами,
    Радвам се, че открих форума Ви. Скоро разбрах за лечебните свойства на тези капки. Препоръчаха ми ги за калциране, а ако е по-малък и изсъхване на тумор на простатата. На мой близък откриха такъв тумор в доста напредна фаза, срастване с дебелото черво и разсейки… Доста сериозно състояние. Предложиха лечението с това тибетско лекарство. Леко се отклонявам от проблемите, засегнати по-горе, но имате ли информация за действието им по този проблем, мога ли някъде да прочета мнения? Аз сега се захващам с приготвянето на капките, мисля, че ако не помогнат, поне няма да навредят, но съм отворена за мнения и съвети. Благодаря Ви.

  73. Zdraveite i ot men :) Zapochnah vaprosnoto „chudo“ i az.Bqh stignala do 5-ti den,no se naloji da spra priema. Sega zapochnah otnachalo. Veche mi e 4-ti den. Shte vi durja v techenie,puk znae li se.. razlichen organizam,razlichen rezultat :)))

  74. Здравейте DORETO, баща ми има рак на простатата и за сега пие Натанал, което също е чист извлек на чесън. Смятам обаче да редуваме с тибетската рецепта. От всичко прочетено оставам с убеждението, че при тумори всичко е въпрос на натрупването на полезните съставки на чесъна в организма. Така че мисля през цялото време да му даваме по 25 капки 3 пъти на ден. Надявам се да споделите Вашият опит с рецептата.

  75. Тази рецепта определено дава страхотни резултати, но трябва да се прилага веднъж на 5 години! Записвайте кога сте я правили и изчаквайте!

  76. Правила съм рецептата преди доста години и смятам сега пак да я започна.Боледувах постоянно от възпалено гърло и след като стриктно изпих целия извлек ми мина завинаги гърлото и пия студено и газирано ,което преди не можех.Свалих и 3 кг.,макар ,че бях 55,станах 52 неусетно.Тогава бях на 25 ,сега съм на 40 и се сетих ,че ми се отрази страхотно и сега пак ще я направя най-вече за здраве ,а и искам да сваля някой -друг килограм,дано се получи. Успех и бъдете последователни!

  77. Матева: „От много години страдах от пародонтоза с постоянно кървене на венците,но сега вече нямам такива проблеми.“

    Г-жо Матева, може ли да кажете повече за вашата пародонтоза и въпросното лечение с чеснови капки? Какво точно се случи при Вас? Моля Ви!

  78. momicheta,i az zapochvam s kapkite,malko se pritesnqvam,zashtoto imam nisko kravno nalqgane,no tvardo sam reshila da probvam,pojelaite mi uspeh……i vqrvaite,bez vqra nishto ne se poluchava,sled vreme shte pisha kakav e rezultatat

  79. Здравейте! На 10-ят ден съм от приема, но успоредно с това започнах хранене по системата на Зоната. Не мога за преценя кое от какво става – истината е, че не обръщам голямо внимание на капките. Резултатът ми до сега е 4 кгр.надолу, ставните болки не ги чувствам много много, кръвното играе както обикновено.

  80. Здравейте, а трябва ли непременно спирт или може да се използва и силна ракия за приготвянето на рецептата?

  81. Към всички които пият чесновите капки за ОТСЛАБВАНЕ: – Капките чистят мазнините в кръвта,т.е холестеролните плаки, а не натрупаните подкожни мазнини….Те са полезни при инфаркт,инсулт и кръвно налягане при хора с мазнини в кръвта,виновни за това състояние…Не се заблуждавайте….Не знам къде сте прочели,че са за отслабване….Капките са изключително полезни профилактично при здрави и при болни хора….

  82. Към Таня Радева….Капките могат да се приемат със всякакви лекарства….Изключение има само при хомеопатичните….

Вашият коментар

